Kategorie

Regulamin

Regulamin

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.bukietdlabobasa.pl, jest:

„Bukiet dla bobasa” Kinga Petrus

ul. Słupska 20/24

40-712 Katowice

tel. 0 604 403 180

e-mail: biuro@bukietdlabobasa.pl 

NIP: 634-253-29-15
REGON: 241075818

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. Zamówienia można składać 24h na dobę.

2. Sprzedaż odbywa się poprzez realizowanie zamówień składanych za pośrednictwem:

- strony www.bukietdlabobasa.pl poprzez kliknięcie  zdjęcia danego produktu, jego parametrów, dodanie produktu do koszyka a następnie wypełnienie danych adresowych i wybranie formy przesyłki.

- wiadomości e-mail na adres: zamowienie@bukietdlabobasa.pl.

- telefonicznie pod numerami 604 403 180 lub 510 789 138 w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze

- sprzedaż odbywa się na terenie Polski, w przypadku sprzedaży poza granicami kraju, prosimy o kontakt mailowy.

3. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja (logowanie) Kupującego.

4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e-mail, automatycznie wygenerowany przez sklep, list elektroniczny ze szczegółami zamówienia.

5. Zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a Kupującym następuje w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. Przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt wymieniony w zamówieniu.

6.  Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny, o czym informuje słowo ”Jest” przy słowie ‘Dostępność’ w ramce obok zdjęcia towaru. 

7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu internetowego lub po otrzymaniu potwierdzenia dokonania przelewu.

 8. Czas realizacji zamówienia, od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy, wynosi 1-3 dni roboczych + czas przesyłki (maksymalnie 2 dni).

9.  W przypadku przesyłek kurierskich, od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy czas realizacji wynosi 1-2 dni + czas przesyłki ( 1 dzień )


10. Czas realizacji może zostać wydłużony od 5 do 7 dni roboczych - dotyczy to sytuacji od nas niezależnych, gdy opóźnia się dostawa materiału lub towaru  ze strony producemta, albo w  dni świąteczne -  w takim przypadku poinformujemy Klienta wysyłając wiadomość na maila.

 

Przypominamy, że czas realizacji a czas przesyłki to dwie różne rzeczy.

 

NADRUKI NA BODY

- czas realizacji od 2 do 5 dni roboczych 

- w okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć do 7 dni


REALIZACJA KOCYKÓW Z IMIENIEM DZIECKA

- czas realizacji: do 5 dni roboczych

- kocyki są wysyłane bezpośrednio od producenta

- kocyki nie podlegają zwrotowi ze względu na zawarte w nich indywidualne dane, z tego względu

PROSIMY O SPRAWDZENIE TREŚCI OTRZYMANEGO POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA




Informujemy, że czas realizacji kocyków z imieniem, kocyków zoobies oraz pozostałych produktów może ulec zmianie, o czym kilient zostanie poinformowany.

12. Kupujący zostanie poinformowany o realizacji i wysyłce towaru na adres e-mail podany w zamówieniu.

13.  Formą zapłaty za zamówiony towar jest przelew; zapłata gotówką przy odbiorze.

14.  Płatności dokonuje się następujący sposób:


1. Na rachunek bankowy PL 70 1050 1214 1000 0090 6551 2148 - ING Bank Śląski

2. Płatności online realizowane przez przelewy24.pl

3. Paypal - jeśli nie zapłaciłeś podczas składania zamówienia możesz to zrobić poprzez link https://www.paypal.me/bukietdlabobasa

 

15.  Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon lub, na życzenie, faktura VAT. W przypadku, gdy przesyłka jest prezentem, paczka wysyłana jest bez paragonu lub faktury.

 

CENY

1. Ofertę sklepu stanowią produkty będące w jego ofercie za pośrednictwem strony www.bukietdlabobasa.pl z podanymi cenami i opisami.

2. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto i wyrażone są w polskich złotych (PLN). Ceny dotyczą przesyłek na terenie kraju - Polski.

3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

4. Całkowita wartość zamówienia ( cena produktu plus cena przesyłki )  jest przedstawiona w Koszyku w momencie dokonania wyboru przez Klienta formy dostawy produktu oraz formy zapłaty.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

 

DOSTAWA I KOSZTY PRZESYŁKI

1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

2. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca.

4. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera UPS na wskazany przez Klienta adres na terenie Polski.


5. W przypadku przesyłki kurierskiej:

 

- kurier nie ma obowiązku dzwonić do Klienta przed  dostarczeniem przesyłki

 

-  kurier dostarcza paczki w godzinach 9.00 – 19.00 do domów prywatnych, w przypadku firm, do końca dnia roboczego.

 

- firma kurierska ma 3 próby dostarczenia przesyłki do Klienta, potem paczka zostaje przekazana do najbliższego magazynu firmy kurierskiej, gdzie będzie można ją odebrać przez 5 dni, po tym terminie zostanie zwrócona nadawcy, czyli do sklepu.

 

- doręczenie przesyłki na określoną godzinę lub dzień wiąże się z dodatkową opłatą. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się ze sklepem.

 

-  Sklep podaje Kupującemu numer przesyłki kurierskiej w celu jej śledzenia od momentu nadania do jej dotarcia do miejsca podanego przez zamawiającego.

 

- pod nieobecność adresata przesyłki, kurier może dostarczyć paczkę innej osobie przebywającej w tym samym lokalu, lub sąsiadowi.

 

W przypadku Poczty Polskiej:

 

- jeżeli listonosz nie zastanie Klienta w domu, zostawi awizo w skrzynce na listy. Na jego podstawie Klient może odebrać paczkę w ciągu 14 dni.

 

- w sytuacji, kiedy listonosz nie zostawi awiza w skrzynce na listy, Klient może się udać do okienka na Poczcie z otrzymanym przez Sklep numerem nadania paczki i zapytać o przesyłkę.

 

- listonosz lub pracownik Poczty Polskiej nie maja obowiązku dzwonić do Klienta w sprawie doręczenia przesyłki. Nie ma też możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki przez Pocztę Polską.

 

- pod nieobecność adresata przesyłki, Poczta może doręczyć paczkę przedstawicielowi ustawowemu lub pełnomocnikowi, a gdy takiej osoby nie ma, odbiorcą przesyłki może być osoba pełnoletnia, zamieszkała pod tym samym adresem.

 

 

 

CENNIK KOSZTÓW PRZESYŁKI

 

- w sytuacji kiedy Klient wybierze kilka produktów, sklep prosi o kontakt w celu ustalenia kosztu takiej przesyłki

POCZTA POLSKA:

 

12zł - w przypadku bukietów i tortów, odcisków, koszy z prezentami i zestawem do kąpieli

 

POCZTA POLSKA POBRANIE:

 

19,50 zł – w przypadku bukietów i tortów, odcisków, koszy z prezentami

 

KURIER DPD ( daweniej Siodemka ) -16zł

KURIER DPD ( dawniej Siódemka ) ZA POBRANIEM – 21zł

KURIER DPD ZWROT PACZKI - 16 ZŁ

KURIER DPD ZMIANA ADRES PO NADANIUA PACZKI - 16 ZŁ 

 

PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ – 0 zł

5.Paczki wysyłane są przesyłką priorytetową w przypadku Poczty Polskiej i usługą STANDARD w przypadku Kuriera UPS. W czwartek wysyłamy paczki usługą SAVER co oznacza dostawę w dniu następnym.

6.Jeśli Klient poda błędny lub niedokładny adres, sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

 

7. Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika w przypadku gdy kupujący błędnie wypełnił adres jej doręczenia.

 

CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA

 

Przewidywany czas dostawy:

 

POCZTA POLSKA

przesyłka priorytetowa mniej więcej 2 dni robocze,

 

KURIER SIÓDEMKA

Usługa Standard 1 dzień roboczy

 

 

MODYFIKACJA  I REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

 

1.Modyfikacja zamówienia jest możliwa do momentu wysłania towaru do Klienta.

 

2. Wprowadzenie zmian jest możliwe:

 

- przy wypełnianiu danych w Koszyku, przed użyciem „Przejdź do potwierdzenia”

 

- w polu „Potwierdź zamówienie” istnieje opcja „Popraw”

 

- klient może zrezygnować z zamówienia nie potwierdzając go

 

- jeśli klient dokonał potwierdzenia zamówienia, może je zmienić telefonicznie pod numerami: 604 403 180 lub 510 789 138;  e-mailem pod adresem zamowienie@bukietdlabobasa.pl

 

 

Reklamacja:

1. Zgodnie z art. 8, 9, 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu dwóch lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówionego w sklepie, natomiast obowiązkiem klienta jest powiadomić sklep o niezgodności towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od dnia jej wykrycia.

2. Reklamacje należy zgłaszać na adres: biuro@bukietdlabobasa.pl  z dopiskiem w tytule „Reklamacja” lub telefonicznie pod numerem: 604 403 180.

3. Sklep rozpatrzy reklamacje jeśli Klient dostarczy reklamowany produkt  wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Reklamacje należy dostarczyć za pośrednictwem Poczty Polskiej sklepu na adres:

"Bukiet dla bobasa" Kinga Petrusbobo
ul. Słupska 20/24
40-712 Katowice

Wypełniony formularz reklamacja możną dostarczyć do sklepu drogą mailową lub listownie.

Sklep nie przyjmuje paczek dostarczanych za pobraniem ani za potwierdzeniem odbioru.

Sklep przyjmuje jedynie przesyłki reklamacyjne wysłane Pocztą Polską.

Sklep zwróci koszty przesyłki reklamacyjnej na podstawie udokumentowanego dowodu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

4. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji począwszy od dnia następującego po dniu, w którym sklep otrzymał reklamowany towar. ( Np. sklep otrzymał produkt 7go stycznia,  termin reklamacji biegnie od 8 stycznia).

5.  Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli zapas towaru zostanie wyczerpany, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z kosztem wysyłki lub zaoferuje mu inny , dostępny na stanie towar.

6. Zwrot należności za towar (cena towaru plus koszt przesyłki)  nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru od Klienta.

Sprawdzenie przesyłki

7. Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera i w razie stwierdzenia wady czy braków w przesyłce ( zniszczenie, zamoczenie, rozerwanie ) sporządzenie protokołu szkody,

- przesyłki kurierskie sprawdzić można dopiero po zapłaceniu i pokwitowaniu odbioru.

8. W przypadku uszkodzonych paczek dostarczonych przez Pocztę Polską, ich sprawdzenie jest możliwe za dodatkową opłatą. Jeżeli Klient chce dokonać sprawdzenia paczki w obecności listonosza lub na Poczcie, prosimy o kontakt ze Sklepem.

- Jeżeli Poczta Polska dostarczy przesyłkę niekompletną i uszkodzoną, sklep prosi o zrobienie zdjęcia paczki i przesłanie na adres naszego biura: biuro@bukietdlabobasa.pl

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1 Klient może zrezygnować z zamówienia zanim jeszcze zamówione towary nie zostaną wysłane:

- nie wysyłając potwierdzenia zamówienia

-  anulując zamówienie na adres: biuro@bukietdlabobasa.pl  i podając numer zamówienia

2 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

3 Klient może zrezygnować z towaru jeżeli w terminie 14 dni dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które może wysłać na adres e-mail: biuro@bukietdlabobasa.pl albo listownie.

4. W przypadku, o którym mowa w pkt.3 Kupujący jest zobowiązany zwrócić towar w ciągu 14 dni.

( Za datę zwrotu przyjmuje się datę stempla pocztowego).

5  Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

6. Sklep w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zwraca wartość produktu  ( cena towaru plus koszt przesyłki).

7.  W przypadku zwrotu części zamówienia ( np. jednego z kilku produktów), sklep zwraca cenę produktu.

8. Sklep nie akceptuje zwrotów w formie przesyłek za pobraniem ani za potwierdzeniem odbioru.

9. Sklep przyjmuje jedynie przesyłki zwrotne wysłane Pocztą Polską. ( pobrania nie akceptujemy ).

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1 Regulamin sklepu Bukietdlabobasa.pl stanowi nieodłączną część każdej umowy zawieranej między Sklepem a Kupującym. Jest powszechnie dostępny na stornie www.bukietdlabobasa.pl. Kupujący może skopiować go na dysk komputera lub wydrukować. Przy zawarciu umowy Sklep może dostarczyć regulamin na adres e-mail podany przez Kupującego.

2. Regulamin Sklepu wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie bukietdlabobasa.pl

3. Spory pomiędzy sklepemwww.bukietdlabobasa.pl a Klientem, będące wynikiem umowy pomiędzy nimi, będą rozstrzygane w drodze mediacji.

 

- Jeżeli od wyznaczenia mediatora w ciągu 30 dni lub ustalonym przez strony innym dodatkowym terminie nie udało się zawrzeć ugody, spór między Klientem a Sklepem zostanie rozstrzygnięty przez sąd właściwy.

 

 

- Sądem właściwym jest sąd w którego okręgu pozwany ma miejsce zamieszkania, sąd w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział przedsiębiorcy lub sąd miejsca wykonania umowy. Wybór zależy od powoda i charakteru roszczenia.

 

4. Zdjęcia wykorzystane na stronie www.bukietdlabobasa.pl są autorstwem firmy. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub części bez zgody autora, jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz.U. 94 nr 24 poz.83, sprost. Dz.U 94 nr 43, poz.170.

.
5. Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Prosimy o zapoznanie się z POLITYKĄ PRYWATNOSCI.